بوفه ی مدرسه -
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه نخست        عناوین مطالب          نقشه سایت              ATOM           
گروه آموزشی حرفه و فن کنگان گروه آموزشی حرفه و فن کنگان گروه آموزشی حرفه و فن کنگان گروه آموزشی حرفه و فن کنگان گروه آموزشی حرفه و فن کنگان گروه آموزشی حرفه و فن کنگان
درباره وبلاگ


این وبلاگ در تاریخ29/11/1386 توسط سرگروه حرفه وفن کنگان طراحی گردیده است.امید است همکاران، دوستان و دانش آموزان عزیز با نظرات و پیشنهادات سازنده خود،در هر چه بهتر شدن مطالب این وبلاگ مرا یاری نمایند.
آرشیو وبلاگ
نویسندگان

بوفه ی مدرسه فقط محلی برای فروش خوردنی ها نیست. بلکه در حد خود آثار تربیتی قابل توجهی دارد. بوفه ی مدرسه باید تا حد امکان کاشی کاری شده و دارای محل ظرفشویی و صابون, میز کار مناسب (باروکش فرمیکا قابل شست و شو )قفسه ,ویترین و زباله دان در دار ,باشد و کارکنان بوفه ,مقررات بهداشتی مربوط به کارکنان امور غذایی (مثل داشتن کارت بهداشتی – دستکش یکبار مصرف یا لااقل کیسه فریزر,معاینات ادواری)را مراعات نمایند . فروش مواد غذایی به صورت بسته بندی شده و در مواردی که ماده غذایی الزاما" با دست ارتباط میکند ,استفاده از دستکش یکبار مصرف یا لااقل پوشاندن کیسه فریزر به دست ضروری است.تحقیقات انجام شده در ایران و قبل از آن در آلمان ,نشان می دهد پول به خصوص اسمناس می تواند در انتقال میکرب یا ویروس بیماریهای مختلف ,از جمله سل ?سیاه زخم ,کزاز,حصبه ,فلج اطفال,سرخک , گریپ و غیره نقش داشته باشد.لذا ,حتما باید گیرنده پول و تحویل دهنده مواد عذایی یک نفر نباشد .




موضوع مطلب :

          
جمعه 90 اسفند 5 :: 1:47 عصر

پیوندها
آمــار سایت
رتبـه ما در گوگل
فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی میهن مارکت

فروشگاه اینترنتی میهن مارکت

به وقت کنگان
امکانات جانبی