چند نکته در رابطه با سبزیجات -
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه نخست        عناوین مطالب          نقشه سایت              ATOM           
گروه آموزشی حرفه و فن کنگان گروه آموزشی حرفه و فن کنگان گروه آموزشی حرفه و فن کنگان گروه آموزشی حرفه و فن کنگان گروه آموزشی حرفه و فن کنگان گروه آموزشی حرفه و فن کنگان
درباره وبلاگ


این وبلاگ در تاریخ29/11/1386 توسط سرگروه حرفه وفن کنگان طراحی گردیده است.امید است همکاران، دوستان و دانش آموزان عزیز با نظرات و پیشنهادات سازنده خود،در هر چه بهتر شدن مطالب این وبلاگ مرا یاری نمایند.
آرشیو وبلاگ
نویسندگان

اگر نخواهید سبزی را خرد کنید :

لازم نیست سبزی را خرد کنید سبزی را داخل کیسه فریزر گذاشته و داخل فریزر قرار دهید . موقع استفاده آنرا از فریزر خارج کرده و قبل از آب شدن یخ آن، سبزی را رنده کنید، هم ریز می شود و هم طعم سبزی تازه را می دهد. البته بهتر است برای رنده کردن از دستکش استفاده کنید تا دست شما سرمای زیادی را حس نکند.

سبز ماندن سبزیجات :

اگر مایلید سبزی آش یا سبزیجات دیگر مانند نخود فرنگی یا لوبیا سبز، سبز بماند و رنگ کدر به خود نگیرد ، از این روش استفاده کنید: در مدت پخت در ظرف را باز بگذارید و یا اینکه یک چهارم قاشق چای خوری جوش شیرین به سبزیجات خود اضافه کنید .
 نکته : درباره سیب زمینی :

جلوگیری از ترک خوردن سیب زمینی :
- اگر می خواهید هنگام پختن ، سیب زمینی شما ترک نخورد ، قبل از پختن قدری کره یا روغـــــــــــن روی سیب زمینی بمالید . با این کار نه تنها سیب زمینی ترک نمی خورد ، بلکه طعم بهتری هم پیدا می کند .

رفع پوسیدگی سیب زمینی :

- اگر سیب زمینی خام شما بر اثر گذشت زمان یا هر علت دیگر نرم و پلاسیده است ، آنها را به مدت نیم ساعت درون آب سرد بریزید . دوباره سفت شده و تازگی خود را باز می یابند .

روش پخت سریع سیب زمینی

- برای این که سیب زمینی ها سریعتر پخته شود ، یک جسم نوک تیز داخل آن فرو کنید ، تا سوراخ شود . سپس سیب زمینی ها را داخل آب جوش بپزید .

روش سرخ کردن سیب زمینی

- بهترین روش برای سرخ کردن سیب زمینی این است که ظرف گودی را انتخاب کرده تا نیمه آن روغن بریزید . بعد از گرم شدن روغن، سیب زمینی های خلال شده را داخل آن ریخته و بدون هم زدن آن منتظر بمانید ، بعد از چند دقیقه سیب زمینی ها روی روغن قرار می گیرند . آن ها را بردارید و مقداری دیگر سیب زمینی داخل روغن بریزید . به همین صورت تمام سیب زمینی ها را سرخ کنید . روغن باقی مانده از این کار سفید است و برای پخت مواد دیگر هم می توانید از آن استفاده کنید .

برگرفته شده از سایت persianv.com




موضوع مطلب :

          
سه شنبه 87 تیر 4 :: 11:37 عصر

پیوندها
آمــار سایت
رتبـه ما در گوگل
فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی میهن مارکت

فروشگاه اینترنتی میهن مارکت

به وقت کنگان
امکانات جانبی