تحقیقشماره 12(بیماری های اطفال 2- خشکی لب ها 3 - بی اشتهایی مطلق -
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه نخست        عناوین مطالب          نقشه سایت              ATOM           
گروه آموزشی حرفه و فن کنگان گروه آموزشی حرفه و فن کنگان گروه آموزشی حرفه و فن کنگان گروه آموزشی حرفه و فن کنگان گروه آموزشی حرفه و فن کنگان گروه آموزشی حرفه و فن کنگان
درباره وبلاگ


این وبلاگ در تاریخ29/11/1386 توسط سرگروه حرفه وفن کنگان طراحی گردیده است.امید است همکاران، دوستان و دانش آموزان عزیز با نظرات و پیشنهادات سازنده خود،در هر چه بهتر شدن مطالب این وبلاگ مرا یاری نمایند.
آرشیو وبلاگ
نویسندگان

«به نام ذات یکتا» 
 نام ونام خانوادگی محقق :معصومه قاسم پور

  کـــــــــــــــلاس :ســـــــــوم راهنمایی 

نام کتـــــاب:میوه درمانی    

مولف:محمد حسین شریفی

موضوع:بیماریهای اطفال - خشکی لبها - بی اشتهایی مطلق - هلو             

بیماری های اطفال

اگرمیخواهیدبچه ها مریض نشوند حتی الامکان به آنها شیرینی کمتر ومیوه جات بیشتر بدهید شیرینی علاوه بر اینکه دندان ها را خراب میکند کلسیم بدن را نیز از بین می برد واسیب فوق العاده به جهاز هاضمه میرساند.میوه ها تاثیر معجزه اسایی در رفع بیماری های اطفال دارند در بین میوه ها از همه مفید تر پرتقال انگور موز سیب انار ولیمو ترش است . 

خشکی لب ها

هرگاه بر اثر تشنگی مفرط دهان بیمار خشک شود گلیسرین را با مقداری لیمو ترش مخلوط نموده روی لب بیمار بمالید تا خشکی لب برطرف شود.

بی اشتهایی مطلق

 

 

وقتی که آماده خوردن هیچ غذایی را ندارید میتوانید اب پرتقال بخورید .آب پرتقال نه تنها مواد لازم حیاتی را فراهم می آورد بلکه بدون تحمیل کار فوق العاده به جهاز هاضمه هضم شده و خارج میشود.به علاوه آب پرتقال خاصیت درمانی شگفت انگیزی دارد به طوری که میتوان گفت :پنی سیلین طبیعی وبی ضرر است .برای درمان بی میلی به غذا عصاره انگور را با مختصری نبات مخلوط نموده ومیل کنید برای رفع بی اشتهایی هم آب غوره مفید است .در هندوستان یک نوع یک نوع نان که از ارد گندم و اب غوره تهیه میشود می پزند که برای رفع بی اشتهایی و سوء هضم بسیار نافع است .

هلو

 

مواد ازته و هیدرو کربنو مختصری از ویتامین های ب و ث دارد.هلو را اگر کمی بجوشانند مقداری از مواد قندی خود را از دست میدهد ودر این صورت برای بیماران مرض قند مفید است.هلو به علت داشتن برم برای کبد مفید است وبرای مبتلایان به مرض قند تجویز شده است.هلونیز مانند سایر میوه ها دارای مقدار زیادی اب در حدود ای کبد مفید است وبرای مبتلایان به مرض قند تجویز شده است.هلونیز مانند سایر میوه ها دارای مقدار زیادی اب در حدود 84درصد ومواد معدنی و ازت دار وکمی چربی و مواد قندی تشکیل شده است .چون مواد قندی ان از لوولز و گلوکز به خوبی جذب بدن میشود ونیز چون مقدار مواد قندی بین 14تا 15 درصد نیست برای مبتلایان بیماری قند (دیابت)زیانبخش نمی باشد . مقدار سلولز موجود در هلو کمی زیاد است شاید به همین علت است که موجب نفخ در مبتلایان بیماری های معده میشود .توصیه میشود که چنین اشخاصی هلو را به صورت پخته یا کمپوت میل فرمایند. هلو گذشته از ان که برای رشد و نمو کودکان موثر است در حفظ تعادل و سوخت وساز پیران نقش موثری داشته و میتوان ان را به مبتلایان به بیماری های نقرس و عدم کفایت کبد و رو ماتیسم مزمن تجویز کرد.




موضوع مطلب :

          
شنبه 91 اردیبهشت 2 :: 8:31 عصر

پیوندها
آمــار سایت
رتبـه ما در گوگل
فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی میهن مارکت

فروشگاه اینترنتی میهن مارکت

به وقت کنگان
امکانات جانبی