بهترین راه حلها را بعد از شام پیدا میکنید! -
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه نخست        عناوین مطالب          نقشه سایت              ATOM           
گروه آموزشی حرفه و فن کنگان گروه آموزشی حرفه و فن کنگان گروه آموزشی حرفه و فن کنگان گروه آموزشی حرفه و فن کنگان گروه آموزشی حرفه و فن کنگان گروه آموزشی حرفه و فن کنگان
درباره وبلاگ


این وبلاگ در تاریخ29/11/1386 توسط سرگروه حرفه وفن کنگان طراحی گردیده است.امید است همکاران، دوستان و دانش آموزان عزیز با نظرات و پیشنهادات سازنده خود،در هر چه بهتر شدن مطالب این وبلاگ مرا یاری نمایند.
آرشیو وبلاگ
نویسندگان

بهترین راه حل‌ها را بعد از شام پیدا می‌کنید!
ساعت 10 شب قدرت خلاقیت انسان به حداکثر می‌رسد
اگر تصور می‌کنید پیدا کردن روش ارائه یک سخنرانی خوب که روی شنوندگان تاثیر بگذارد کار دشواری است، بهتر است بعد از شام روی این موضوع فکر کنید و مطمئن باشید که در این ساعت راه حل مناسب را خواهید یافت.
به گزارش سرویس «علمی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، نتایج تحقیقات جدید نشان می‌دهد در ساعت 10:04 شب خلاقیت انسان به حداکثر می‌رسد و این زمان بیش از هر ساعت دیگری احتمال دارد که مانند ارشمیدوس ناگهان فریاد بر آورید: یافتم، یافتم!
بر اساس این تحقیق جدید، احتمال جمع شدن و یکپارچگی امواج مغزی در بعد از ظهر به حداقل می‌رسد.
به گفته پژوهشگران توان خلاقیت و ابتکار انسان در ساعت 4:33 بعد از ظهر به حداقل می‌رسد به طوری که 92 درصد از اشخاص مورد مطالعه اقرار کرده‌اند که در این ساعت کمتر از هر زمان دیگری احساس می‌کنند که چیزی به ذهنشان الهام می‌شود!
بر اساس نظرسنجی که از هزار و 426 نفر انجام شده، آخر شب بهترین زمان برای فکر کردن و دوش گرفتن متداول‌ترین روش برای کسب جریان های خلاق است. 44 درصد از ما در این زمان می‌توانیم به یک پیشرفت ذهنی دست پیدا کنیم.




موضوع مطلب :

          
چهارشنبه 90 مهر 6 :: 1:57 عصر

پیوندها
آمــار سایت
رتبـه ما در گوگل
فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی میهن مارکت

فروشگاه اینترنتی میهن مارکت

به وقت کنگان
امکانات جانبی