بطری های کاغذی بازیافتی -
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه نخست        عناوین مطالب          نقشه سایت              ATOM           
گروه آموزشی حرفه و فن کنگان گروه آموزشی حرفه و فن کنگان گروه آموزشی حرفه و فن کنگان گروه آموزشی حرفه و فن کنگان گروه آموزشی حرفه و فن کنگان گروه آموزشی حرفه و فن کنگان
درباره وبلاگ


این وبلاگ در تاریخ29/11/1386 توسط سرگروه حرفه وفن کنگان طراحی گردیده است.امید است همکاران، دوستان و دانش آموزان عزیز با نظرات و پیشنهادات سازنده خود،در هر چه بهتر شدن مطالب این وبلاگ مرا یاری نمایند.
آرشیو وبلاگ
نویسندگان

بطری های آب پلاستیکی همواره یکی از بزرگترین مشکلات زیست محیطی انسان هستند. اما به تازگی گروهی مبتکر برای حل این مشکل دست به کار شده اند. 

با نگاهی به این آمار و ارقام، شاید چالش پیش روی کره زمین را بهتر درک کنید: هر روز فقط در آمریکا حدود 60 میلیون بطری پلاستیکی دور ریخته می شود و تنها 14 درصد آنها بازیافت می شوند. یعنی 86 درصد آنها تبدیل به زباله و آشغال شده و در طبیعت رها می شوند.

این گروه به این نتیجه رسیدند که چنین مشکل بنیادیی، به یک راه حل بنیادین هم نیاز دارد. آیا می توانیم ظرفی را تولید کنیم که هم پایداری و ماندگاری خوبی داشته باشد و هم به راحتی قابل حمل باشد و در نهایت مصرف کننده به استفاده از آن ترغیب شود؟

راه حل بسیار جالب این مبتکرین اینگونه بود: بطری های کاغذی 360 یک چشم انداز قابل درک از آینده اند. این اولین ظرفی است که از منابع 100 درصد تجدید پذیر ساخته شده و کاملا قابل بازیافت است. این محصول به شکل قابل توجهی مصرف انرژی را در چرخه تولید کاهش می دهد و همچنین خط تولید در حال کار کارخانجات به راحتی و با تغییرات جزئی قادر به تولید آن خواهد بود. بسته بندی این بطری هم از جنس کاغذ است.بطری 360 برای انواع مایعات قابل استفاده است و همچنین برای استفاده در صنایع غذایی مورد تایید قرار گرفته است. 

 

آیا برای تولید گنندگان ما زباله های زیست محیطی آنقدر مهم هستند که حاضر به استفاده از این تکنولوژی جدید شوند؟

منبع:http://2new.mihanblog.com




موضوع مطلب :

          
جمعه 87 اسفند 2 :: 1:8 عصر

پیوندها
آمــار سایت
رتبـه ما در گوگل
فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی میهن مارکت

فروشگاه اینترنتی میهن مارکت

به وقت کنگان
امکانات جانبی