• وبلاگ : 
  • يادداشت : نگهداري از ميوه ها
  • نظرات : 2 خصوصي ، 6 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    سلام به شما
    باز هم مثل هميشه عالي و خوب
    سپاس از شما و دانش اموز خوبتون، محدثه خانوم
    بدرود
    + محدثه 

    سلام ممنونم که مطلب را در وبلاگ گذاشتيد.

    چهارشنبه که ميآييد لطفا الگوي جوجه باخودتون بياوريد.

    + اكرمي 

    سلام

    مطلب مفيد و قابل استفاده اي بود . متشكرم

    + محدثه 

     عکس ضرورت استفاده از ضد آفتاب


    سرطان پوست ، روز به روز سيطره خود را بر جامعه بشري افزايش مي دهد و با ياري نور آفتاب ، افراد بيشتري را به دام خود مي کشاند . اين بيماري ، از جمله سرطان هايي است که بيشترين شتاب را در ميزان رشد سالانه دارد . هر سال که مي گذرد شيوع اين معضل پزشکي بيشتر مي شود.


    مصرف روزانه ضد آفتاب شما را در برابر ملانوم محافظت مي کند…..



    مطالعات جديد نشان مي دهد که استفاده از کرم هاي ضد آفتاب به صورت روزانه و در نواحي سر و گردن و بازوها و دستها احتمال ابتلا به ملانوم را تا نصف کاهش مي دهد.


    پژوهشگران استراليايي بيش از ???? نفر را به دو دسته تقسيم کردند. يک گروه با به کار بردن کرم هاي ضد آفتاب روزانه در نواحي سر و گردن و دست و پا به مدت ? سال بين سالهاي ???? تا ???? و ديگر گروه فقط استفاده معمولي از ضد آفتاب مي کردند. در طي اين دوره فقط ?? نفر از ?? نفر دچار اين بيماري پوستي شدند.


    دکتر هوارد کافمن مدير مرکز تحقيقات سرطان دانشگاه راش در شيکاگو و متخصص ملانوم مي گويد: متغيرهاي زيادي در احتمال ابتلا به اين بيماري دخيل است.مثلا اخيرا زماني که افراد در معرض مستقيم نور آفتاب قرار مي گيرند بسيار کمتر است ، اما آنچه که مسلم است استفاده از ضد آفتاب تاثير شگرفي بر کاهش خطر ابتلا به ملانوم دارد.تنها ?? از عامل مرگ و مير سرطانهاي پوستي ملانوم است.


    اين مطالعات نشان مي دهد اشعه ماورا بنفش به شدت به ملانوم مرتبط است و کرم هاي ضد آفتاب نقش موثري در پيشگيري از اين بيماري را دارد.


    لازم به ذکر است که ملانوم يک نوع سرطان پوست است که به ساير نواحي بدن و عمدتا گره هاي لنفاوي ريه ها و دستگاههاي عصبي مرکزي گسترش مي يابد و براي پيشگيري از آن بايد تا حد امکان از قرار گرفتن در معرض مستقيم آفتاب اجتناب کرد يا از کلاه هايي با لبه هاي پهن استفاده کنند و در تمام مواقع ضد آفتاب فراموش نشود.

    سلام براي نگهداري طولاني تر خيار مي توان نشسته در نايلون داخل يخچال گذاشت و به اندازه مصرف هر بار از آن در آوردو شست
    پاسخ

    سلام مرسي مهتاب جون