• وبلاگ : 
  • يادداشت : سفيد شدن مو
  • نظرات : 0 خصوصي ، 5 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    بسيار عالي خيلي خوب بود.راستي چجور بايد سايت را اهنگ گذاري كرد
    پاسخ

    سلام خوبي گلم؟ فردا در مدرسه يادآوري كن تا بطور كامل راهنمائيتون كنم. عزيزم مرسي از حضورتان
    + فاطمه(مدرسه راهنمايي سميه) 
    فوايد گياه آلوورا
    ايران صدا: گياه آلوورا با مبناي رويش در آفريقا که به زبان فارسي " صبر زرد " ناميده مي شود از ساليان دور در جهان براي درمان انواع بيماري از جمله سرطان مورد استفاده قرار مي گرفته است. مصارف عمومي آلوورا غالبا در تهيه کرم هاي موضعي است و در حفظ رطوبت پوست در پوست هاي خشک، کمک کننده است. بعلاوه ترکيبات آن در بهبود آثار سوختگي و اثرات ضد التهابي مفيد است.
    آلوورا نام گياهي است از راسته مارچوبه اي ها، تيره سريشيان. اين گياه بومي آفريقاي شمالي است. صبر زرد، بي ساقه است. البته برخي از آنها داراي ساقه اي بسيار کوتاه هستند. اين گياه 80 تا 100 سانتي متر رشد مي کند و از طريق پاجوش تکثير مي شود.
    برگهاي آن نيزه اي کلفت و گوشتي با لبه هاي دانه دار است و رنگ آن سبز خاکستري مي باشد. گلهاي آن بر روي
    سنبله اي مي رويد که گاه تا 90 سانتي متر درازا دارد.
    هر کدام از گلهاي آن آويخته است و داراي لوله اي 3-2 سانتي متري مي باشد. صبر زرد را از ديرباز در مناطق خشک و گرمسيري و نيمه گرمسيري جهان، هم به عنوان گياه زينتي و هم گياه درماني کشت مي کنند.
    مصارف عمومي آلوورا غالباً در تهيه کرم هاي موضعي است و در حفظ رطوبت پوست در پوستهاي خشک کمک کننده است. بعلاوه ترکيبات آن در بهبود آثار سوختگي، اثرات ضد التهابي و کاهش اسکار ناشي از زخمها مفيد است.
    فوايد گياه صبر زرد بر روي پوست شامل :
    1- مفيد براي پوستهاي خشک
    2- کمک در بهبود سوختگي، گزش حشرات، تاولها و واکنشهاي حساسيتي
    3- کمک به حفظ سلامت پوست
    4- کمک به حفظ قوام پوست
    5- روغن آلوورا مي تواند پوست خشک را براق و درخشنده کند.
    6- کمک به درمان اگزما، سوختگي، پسوريازيس، التهابهاي پوستي و زخمها
    7- کاربرد عالي در حفظ رطوبت پوست و افزايش خاصيت انعطاف پذيري با اکسيژن رساني به سلولهاي که باعث افزايش استحکام و قدرت بافت سازي مي شود.
    8- عصاره آن در محصولات آرايشي به عنوان کرمهاي ضد چروک، ماسکهاي پوستي، رژلب استفاده مي شود.
    9- کمک به جلوگيري از پيري پوست
    10- کمک به برطرف کردن لکهاي تيره پوست
    اين گياه در ساخت ژل - کرم، نوشيدني، کپسول، محلول و عصاره مفيد است. آلوورا شامل 75 ماده مغذي مثل ويتامين ها، شکر، کلسيم، سديم، نيتروژن، آمينواسيد، آنزيم، اسيد و مواد معدني است.
    تاريخچه گياه آلوورا و اثرات دارويي آن به 6 هزار سال قبل باز مي گردد. از گذشته هاي دور ژل اين گياه براي درمان زخمهاي عفوني و ترميم سوختگي و بريدگي مورد استفاده قرار مي گرفت و با پيشرفت علم داروسازي و شناخت خواص دارويي در نيمه دوم قرن بيستم ماده مسهل خاص از برگ آلوئه ورا شناخته شد و ساليان طولاني اين گياه براي استخراج مسهل قوي آن در جزاير کارائيت به طور مصنوعي کاشته مي شد. آلوورا صرف نظر از مصرف گسترده در کليه مواد آرايشي بهداشتي و داروهاي ترميمي، جايگاه مصرف وسيعي را در نوشابه ها و مواد غذايي به خود اختصاص داده است. آلوورا گياهي است که براي ماندن و رشد کردن به حداقل آب نياز دارد و در خاک هاي شور و ساحلي به آساني رشد و پرورش مي کند و نسبت به حشرات و بيماري بسيار مقاوم است. تکثير آلوورا به صورت توليد خودجوش و بذر است و در بسياري از موارد هر بوته تا 10 پاجوش در بردارد. آلوورا گياه پايدار و چندين ساله است و هر سه ماه يکبار مي توان از هر بوته سه تا چهار برگ کناري برداشت و براي استخراج محصول در کارخانه ها مورد استفاده قرار داد. خواص متعدد دارويي شناخته شده در آلوورا سبب شده است که آن را گياه قرن بيستم بنامند.
    مصرف آلوورا در طب سنتي تاريخچه اي طولاني دارد و ميليونها انسان در سراسر جهان آلوورا را به عنوان ماده مؤثر و اصلي کمکهاي اوليه در خانه نگهداري مي کنند.
    آلوورا داراي حدود 200 ماده مؤثر است که مواد آرايشي بهداشتي غذايي و نوشابه ها بزرگترين بازار بين المللي مصرف اين گياه به شمار مي آيد. کشورهاي کره و ژاپن قديمي ترين مصرف کنندگان آلوورا در طب سنتي خود هستند و در کره ژل آلوورا با غلظت 99 درصد مصرف مي شود. اين وضعيت در سنگاپور و مالزي نيز گسترش يافته و استراليا نيز بالاترين مصرف آلوئه را دارد و با حضور ژاپني ها در استراليا بازار مصزف نوشابه هاي آلوئه گسترش يافته است. مواد آرايشي طبيعي چهار درصد از 16 ميليارد دلار بازار مواد آرايشي را در اختيار دارد و توليد آنها سالانه 12 تا 15 درصد افزايش مي يابد که 3 برابر رشد توسعه ساير صنايع است. نوشابه هاي حاوي ژل آلوورا در فروشگاههاي عرضه کننده ارائه مي شود که داراي طعم و رنگهاي متفاوت است...
    + فاطمه(مدرسه راهنمايي سميه) 
    فوايد گياه صبر زرد بر روي پوست شامل :
    1- مفيد براي پوستهاي خشك
    2- كمك در بهبود سوختگي، گزش حشرات، تاولها و واكنشهاي حساسيتي
    3- كمك به حفظ سلامت پوست
    4- كمك به حفظ قوام پوست
    5- روغن آلوئه ورا مي تواند پوست خشك را براق و درخشنده كند
    6- كمك به درمان اگزما، سوختگي، پسوريازيس، التهابهاي پوستي و زخمها
    7- كاربرد عالي در حفظ رطوبت پوست و افزايش خاصيت انعطاف پذيري با اكسيژن رساني به سلولهاي كه باعث افزايش استحكام و قدرت بافت سازي مي شود.
    8- عصاره آن در محصولات آرايشي به عنوان كرمهاي ضد چروك، ماسكهاي پوستي، رژلب استفاده مي شود.
    9- كمك به جلوگيري از پيري پوست
    10- كمك به برطرف كردن لكهاي تيره پوست و كاهش پيگمانهاي پوستي
    اين گياه در ساخت ژل- كرم، نوشيدني، كپسول، محلول و عصاره است. آلوئه ورا شامل 75 ماده مغذي مثل ويتامين ها، شكر، كلسيم، سديم، نيتروژن، آمينواسيد، آنزيم، اسيد و مواد معدني است.





    __________________
    + فاطمه(مدرسه راهنمايي سميه) 
    مصرف پياز از ريزش مو جلوگيري مي کند

    بررسي‌ها نشان مي‌دهد؛ مصرف پياز مي‌تواند به جلوگيري از ريزش مو کمک کند. به گزارش ايسنا، کارشناسان در بررسي‌هاي خود دريافتند؛ پياز با داشتن گوگرد مي‌تواند به ضد عفوني کردن خون، شش‌ها، برطرف کردن آسم و ورم گلو کمک کند. يد موجود در پياز نيز مي‌تواند در درمان گواتر موثر بوده و در بهبود آبسه و جوش‌هاي زير پوستي هم مفيد باشد.

    همچنين پياز در درمان عفونت مثانه، دفع سنگ‌هاي مجاري ادراري کاربرد داشته و از بروزبيماري‌هاي قندي، پروستات و روماتيسم مفصلي جلوگيري مي‌کند. گفتني است، پياز مي‌تواند به عنوان آرام بخش روي سيستم اعصاب مرکزي نيز تاثيرگذار باشد.

    سلاااام خانم ناصري مطالب خوبي گذاشتيد دست درد نكنه

    ميخواستم بپرسم كه اگه تو وبلاگ پيام مخصوص چطوري باز ميكني و بعد چه جوري عموميش ميكني خانمي واسم توضيح بده مرســـــــــــــــــ

    ــــــــــــــــــــــــــي
    پاسخ

    سلام عزيزم در صفحه مديريت يه بخشي هست بنام پيامها اونجا كليك كن همه پيامها در كادري بنام مديريت ويرايش آخرين نظرات وبلاگ باز ميشن و ميتوني اونا رو ببيني .در بالاي اين كادر سه دكمه هست يكي از اونها عمومي كردن نظر است ميتوني روي اون كليك كني عمومي ميشود و ديگران هم ميتوانند اونو ببينن اگر نميخواي عمومي شود فقط بخوان بعد صفحه ويرايش نظرات را ببند.در صورت داشتن سوال روز دوشنبه كه باهاتون كلاس دارم ياد آوري كن تا راهنمائيتون كنم. مريم جان مرسي از حضورتون