• وبلاگ : 
  • يادداشت : سوال
  • نظرات : 4 خصوصي ، 3 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + samane 
    salam mikhastam beporsam lakkeye abqoraro az roye farsh che joori mishe pak kard
    + شبنم لطيفيان سوم (ب) 

    خير – در کتاب سال دوم راهنمايي فقط اشاره کوچکي به اينگونه رفتارها داشته است آن هم فقط براي اينکه دانش آموزان با رفتارهاي سالم و ناسالم آشنا شوند . و اين بحث را بايد گسترده تر توضيح ميدادند.زيرا که رفتن به سمت اين گونه رفتارها ميتواند براي يک انسان مشکلاتي را ايجاد کند که ديگر فرد راهي براي جبران آن ندارد .گرچه در بحث هاي گروهي و فکر کنيدها اشاره اندکي به اين موضوع شده و در کلاس در مورد آن بحث ميشود ولي بازهم دانش آموزان آشنايي کامل با اين موضوع ندارند .لذا دبيران محترم بايد در مورد آن مطالبي خارج از کتاب براي دانش آموزان توضيح دهند تا دانش آموزان در جريان اين گونه مسائل بيشتر باشند. البته دبيران خود اين کار را کرده و اطلاعات کافي را در اختيار آنها قرار ميدهند.

    + ناهيد طهماسبي سوم الف 

    خير به نظر من کافي نيست. براي تعداد بيشماري از جوانان و نوجوانان پيچيده بودن مبحث سيگار و مضرات آن بايد کامل توضيح داده شود . اطلاعات اين صفحات کتفي نيست. اگر ميشد تعداد صفحات بيشتري را به اين موضوع اختصاص داد و جوانان را با مضرات سيگار بيشتر آشنا کرد بهتر است و مطمئنا تاثيرات به سزايي دارد.

    در کتاب از سيگار کشيدن به عنوان يکي از رفتارهاي ناسالم نامبرده شده است و اندکي در مورد آن توضيح داده شده که کافي نيست. ما ميتوانيم با توضيحات بيشتر درباره صدها نوع زيان و ضرر سيگار تاثيرات بيشتري بر جوانان و نوجوانان داشته باشيم. اما از اين رو که موجب زياد شدن حجم کتاب درسي مان ميشود، بايد به شرح توضيحات مهم و ضروري پرداخت .به طور مثال:سيگارکشيدن چه عواقبي دارد و باعث بروز چه بيماريهايي ميشود.